„Oszczędnie znaczy mądrze” – wywiad z Mariuszem Kołodziejem, właścicielem firmy Medikol Systems

kw 20 stycznia 2014 0
„Oszczędnie znaczy mądrze” – wywiad z Mariuszem Kołodziejem, właścicielem firmy Medikol Systems

Firma Medikol Systems to nowy projekt na rynku usług serwisowych aparatury medycznej w  Polsce. Firma specjalizuje się w  przeglądach technicznych, serwisie i  kalibracji diagnostycznej aparatury obrazowej – głównie tomografów, aparatów RTG oraz Ramion C. Bogate doświadczenie inżynierów pozwala firmie serwisować sprzęt największych producentów aparatury medycznej obecnych w Polsce.

Janusz Bona: Panie Mariuszu, skąd pomysł na stworzenie firmy o  takim profilu działalności.

Mariusz Kołodziej: Pomysł, jak to zwykle bywa w  takich sytuacjach, nasunęło samo życie. Od wielu lat związany jestem z rynkiem serwisu aparatury medycznej. W  ostatnim czasie obserwowałem rosnące zainteresowanie szpitali profesjonalnym serwisem pogwarancyjnym w rozsądnej cenie.

JB: Przecież istnieje już wiele firm, które się tym zajmują…

MK: Ma Pan rację. Istnieje wiele firm, które zajmują się serwisem sprzętu medycznego, ale nie jest to dla nich podstawowa działalność. Główny przedmiot działalności tych firm stanowi sprzedaż aparatury medycznej, a serwis to jedynie dodatek. I tak jest również traktowany.

JB: Rozumiem, że w Pana firmie wygląda to inaczej?

MK: Zdecydowanie tak. Medikol Systems to firma, która powstała z połączenia wiedzy doświadczonych inżynierów oraz niezależnych managerów, dla których mottem w  działaniu jest traktowanie klientów w taki sposób, w jaki sami chcielibyśmy, by nas traktowano. Ciągłe dążenie do perfekcji, zaangażowanie, bezwzględna uczciwość oraz pasja, z jaką wykonujemy naszą pracę, są elementami wyróżniającymi Medikol Systems na polskim rynku serwisu aparatury medycznej.

JB: Czym dokładnie zajmuje się Medikol Systems?

MK: Podstawą naszej działalności jest serwis pogwarancyjny aparatury medycznej. W  szczególności skupiamy się na przeglądach technicznych, naprawach oraz kalibracji diagnostycznej aparatury obrazowej m.in. tomografów komputerowych, aparatów RTG, ramion C, densytometrów itd. Co ważne dla naszych klientów, dysponujemy wiedzą umożliwiającą nam serwis sprzętu największych producentów.

JB: Co sprawia, że oferują Państwo swoje usługi taniej niż konkurencja?

MK: Zespół doświadczonych inżynierów, znajomość rynku aparatury medycznej, bezpośrednie kontakty handlowe z producentami sprzętu medycznego oraz niskie koszty własne pozwalają oferować nam usługi na tak atrakcyjnych warunkach. Oszczędnie znaczy mądrze.

JB: Z jakim zainteresowaniem szpitali spotkała się Wasza oferta?
MK: Będąc szczerym, muszę przyznać, że zainteresowanie ze strony szpitali przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju. Otworzyliśmy już dwa oddziały: w  Poznaniu i  Warszawie. Stale powiększamy również zespół naszych inżynierów, których wiedza i zaangażowanie stanowić będą o sile i dobrej marce firmy.

JB: Czy wszystkie szpitale dały się przekonać?

MK: Oczywiście, że nie. Są szpitale, które obawiają się przekazać serwis tak ważnego i wartościowego sprzętu w ręce nowej firmy. Chcę jednak mocno podkreślić, że rozumiemy i szanujemy obawy tych klientów. Jednocześnie jako pomysłodawca i  założyciel firmy gwarantuję wysoką jakość naszych usług. Ponadto myślę, że każdy nowy, zadowolony z naszych usług, klient jest najlepszą reklamą firmy, zachęcającą do skorzystania z naszych usług.

JB: Jakie są Państwa plany na nadchodzący rok.

MK: Przede wszystkim zamierzamy skupić się na obsłudze naszych obecnych klientów. Wiedząc, jakim zaufaniem nas obdarzyli, zrobimy wszystko, co w  naszej mocy, by im się za to odwdzięczyć. Ponadto przed działem handlowym postawiono ambitne zadanie dotarcia z naszą ofertą do jak największego grona now ych klientów. Wierzę, że dzięki rzetelnemu wykonywaniu swoich obowiązków oraz zwiększeniu rozpoznawalności marki, między innymi poprzez udział w  konferencjach i targach medycznych, uda nam się ten cel osiągnąć. Osobiście marzę o tym, by przekonać dyrektorów polskich szpitali, że warto nam zaufać.

JB: Bardzo dziękuję za rozmowę.
MK: Również dziękuję i życzę wszystkim Czytelnikom samych sukcesów w nadchodzącym
roku.

www.medikol.eu, kontakt@medikol.eu

Napisz komentarz »

Zasubskrybuj nasz newsletter!

Email marketing templates powered by FreshMail.com
 

Dalszym korzystaniem z witryny, wyrażasz zgodę na wykorzystanie cookies. więcej informacji

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Zamknij